我唔係想寫膠文,但呢篇真係會有點膠。

 

每逢坐上單車,我就想叫港女收皮,因為佢地根本唔會明白男人的浪漫!(戴番個頭盔先,港女唔等於所有香港女性,而且都有女單車手的,不過唔會多)

 

港女真係一種矛盾嘅生物,甚至係違反邏輯、違反科學,不能理解!例如一邊話自己好肥,但一邊日日買零食,又唔做運動,又偏偏要每個月買一大堆減肥食品。食嘢會豐胸、瘦腰、收小腿?我不如去信符水治病。

 

港女非常怕悶,又冇乜耐性,但又真係冇乜運動係冇重複性架喎,所以佢地好多唔會做運動的。圍住運動場跑圈,悶;沿住海邊踩單車,悶;一班人追住個波跑來跑去,悶。有車唔搭走去行山,悶。

 

一年365日當中佢地肯去做幾日運動,就會覺得自己好sporty,所以希望另一半都係sporty。但真係有一個sporty嘅男人追佢地,係呀佢地會一齊做運動,不過係做一個鐘之後就去行街睇戲食飯唱K之嘛;或者行山行三十分鐘不到就要抖十分鐘,行到日落都行唔哂,行到人都癲!

 

再戴多頂頭盔先!好多男人其實都係咁,生活無無聊聊,放工只係去飲酒蒲吧或北上,攪到個個啤酒肚,老咗仲一大堆毛病;再戴多頂頭盔先!做人就係咁無無聊聊架啦,番工等收工,一出糧就向財團進貢,個個買I-Phone,如果Apple出智能屎坑,佢地都會仆到去買。

 

所以港女話港男乜乜物物、港男話港女乜乜物物,都係嘥氣(包括我呢篇文)!港男港女,本來就係臭味相投、天作之合。番大陸搵伴侶咪又係多餘,d女咪又係由同一個資本主義機器生產出嚟!

 

最後一個頭盔!其實我成日話港女乜乜物物,歸根究底,都只係我玩唔起資本主義嘅遊戲。佢地要日日有驚喜,我邊度有錢俾?所以我必然係悶人一個、亦必然係要踩單車行山跑步的。做運動可消耗多餘嘅精力,連小學雞都知道。

 

185px-Mama.jpg  

 

不過我有時都會心中怒吼:媽,為何結果不是我想的那樣?

 

祝大家母親節快樂!

arrow
arrow
    全站熱搜

    alex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()