close

P1110184.JPG 

 

較早前我寫過《邊個屈香港人仇富?!》,係因為我當時唔認同香港人有仇富心態,但而家諗法改變咗!


其實任何公眾論述都係「自我實現預言」,即係本來個預言係不符事實,但如果我地當佢係真、仲因此改變自己嘅思想同行為,預言最後就會實現!香港人本來唔係仇富,但愈來愈多人講呢樣嘢,就愈來愈多人會反思香港貧富懸殊同財團所作所為,最終就會仇富!


香港政經命脈一直都係由大商家壟斷,特別係李+X一家,衣食住行都要幫襯佢,本來冇咩人意識到呢個事實,但胡主席都要親自見佢一面後,真係醒哂!大家而家先醒覺原來李+X係真正香港特首!


lor,點解李+X會有咁優厚嘅待遇呢?點解民主派冇得直接見胡主席?甚至連保皇黨都冇得見(不過可能見咗都唔公開)?香港人本來都係少少憎李+X架喇,但而家就更加討厭佢!


再拉埋而家八十後年輕人嘅處境嚟講,原來七成年輕人最近五年冇得升職、甚至收入倒退!我地睇吓「富二代」出征大浪西灣、又睇吓領匯點樣逼走小商戶、再睇吓大家樂話最低工資會導致盈警、仲有「你要搭巴士呀,真陰公!」、法官姪女襲警案等等,呢d好似九唔搭八嘅事件,原來都可以用仇富拉埋嚟講!


不嬲香港人仲要不嬲企喺有錢人邊思考,你有錢係你嘅事。如果有錢佬唔係炒到d樓天價咁高、又成日出嚟講東講西,香港人根本唔會仇富,只會一直發夢自己都可以一朝富貴!


而家香港人食都冇得食,後生仔睇唔到前景不特止,仲日日俾人鬧呢樣鬧嗰樣,真係唔仇富先奇!仇富又如何?唔通係我地嘅錯?


呢篇文可能寫得好混亂,將十九幾樣嘢撈埋嚟講、邏輯欠奉!但理性分析只會削弱民怨,即係削弱大眾嘅行動力、亦即係令社會運動更難成功!如果香港人想改變現狀,而家唔好再將逐個問題抽絲剝繭咁分析喇,我地諗d簡單易明嘅口號仲好!


至少要點樣解決仇富?呢個問題係有錢人嘅責任,如果佢地仲係唔諗呢樣嘢,緊元旦日,就唔只係拉吓鐵馬咁簡單架喇!

arrow
arrow
    全站熱搜

    alex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()