_IGP2059.jpg 

 

最後我還是買了一部菲林機,真係愈玩愈low-tech

呢部Yashica MG-1,係一部菲林rangefinder,即係冇反光板、仲要從觀景窗內手動疊影對焦,但其實都好易上手。呢部機冇得換鏡,但45mm視角好易使用。作為菲林機入門,三百蚊不到算係好抵玩(雖然我知有錢佬會玩Leica)。

菲林同數碼完全係兩樣,又冇話邊個贏哂。菲林冇得即時睇相、仲每一下快門都係錢,不過唔同牌子嘅菲林有唔同風格,曬相嘅一刻又令人期待;數碼相就即影即睇,一日影幾百張都唔肉痛,影得唔好可即時補飛,仲可以開PS執到滿意為止。平日慢慢影,我會用菲林RF,但遊行示威場合應該會用DSLR

所以初初影相都係用數碼機好,因為一開始多數都係不斷按快門,後來先愈影愈少,用菲林機學費太貴。但玩數碼機玩到差唔多,升級費用愈來愈貴,玩唔起就唯有「降級」玩菲林。其實玩菲林唔係想像咁貴,一筒菲林二十蚊左右、沖哂一蚊一張、大量沖哂仲會平d,認真影嘅話,一星期都影唔到一筒。

我用開DSLR,大概每三張相中保留一張,補飛實在太多了。但玩菲林RF就要張張命中!我相信呢個係改善自己亂槍打鳥嘅機會!

arrow
arrow
    全站熱搜

    alex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()